REGLER OG POLITIK

                                                                                                                       Ankomst
Mød venligst til tiden, til din hunds aftale, for Sen ankomst forstyrrer plejen af ​​andre Hunde alvorligt. Vi forbeholder os retten til at flytte din tid,
hvis du er mere end 15 minutter forsinket, da vi kan ikke udføre behandlingen med den nødvendige tid vi skal bruge på at udføre arbejdet sikkert
og kvalitetsmæssigt korrekt. Du vil blive opkrevet det samme gebyr som gældende ved for sen afmelding af din tid. Det håber vi selvfølgelig ikke
sker da vores aftale bog er fuldt booket, og det vil for os være svært at finde en ny tid til din hund i nærmeste fremtid.
Sørg for, at din hund har fået mad og vand inden for de sidste par timer og for nylig er blevet luftet godt, før den kommer ind i salonen.Af hensyn
til sikkerhed, skal du bringe din hund ind og ud af salonen i snor. Det er for at sikre at din hund ikke løber ud ad døren, hvisen anden kunde skal
ind i butikken, men også for at den ikke farer ud foran fodgængere og cyklister når i forlader salonen. Og for at vi kan føreden sikkert ind i
klippeområdet.

                                                                                                                         Afmelding
Hvis du ikke kan holde din aftale, bedes du give os et 24-timers varsel, så vi kan udfylde det tidsrum med en anden kunde. Udeblivelser eller
aflysninger senere end 24 timer i forvejen, vil blive opkrævet et gebyr på 50% af behandlingens pris! Mere end to udeblivelser eller aflysninger
samme dag vil kræve forudbetaling af fremadrettede behandlinger før enhver ny aftale-bestilling.
Afbestilling af tid skal altid ske på tlf. 52 25 43 19 eller hvis du har en tid hos en elev, skal det ske direkte til elevenstlf. nr.61503680


                                                                                                             Afhentning af din hund
Vi ringer til dig, eller som aftalt til den der skal hente hunden. Vi ringer gerne 20-30 min før din hund er færdig og klar til afhentning. Vi kan ikke
forudsige hvornår din hund er færdig, da der kan være noget der tager længere tid end forventet, og vi kan ikke vide på forhånd hvor mange
gange vi bliver forstyrret af telefonopkald og kunder i butikken. Selvom din hund måske plejer at tage en bestemt tid, så er denikke færdig før vi
ringer. Som regel er de fleste hunde her i salonen i 3-6 timer, og vi lukker ikke før alle hunde er færdige og hentet!
Så vi ringer til dig og ikke omvendt! Lad venligst vær med at ringe flere gange for at hører om din hund er færdig, det bliver vi bestemt
ikke hurtigere færdig af! vi skal nok give besked når din hund er klar til afhentning.


                                                                                                               For tidlig afhentning
For at forhindre unødvendig stress for både hund og frisør, skal du ikke komme før du har fået at vide hvornår din hund er færdig! Det gælder
også selvom der er gået længere tid en der måske plejer, for nogle gange er disse ekstra 15-20 min. eller mere, nødvendige for at vi kan gøre det
sidste præg, så du bliver tilfreds. Det kan vi ikke hvis du møder op for tidligt, for så risikerer du at din hund bliver begejstret og derved ikke står
stille og tillader frisøren at gøre det sidste og klippe sikkert

                                                                                                                         Ulykker, skader og forsikring
Uheld og ulykker kan ske, det er jo levende dyr vi har med at gøre, og der er ingen hund der står 100% stille. Der er altid en lille risiko for at, en
ulykke kan ske. klippe udstyret er skarpt og selvom vi bruger ekstrem forsigtighed og omhu i alle situationer, kan der ske uheld. Vi bestræber os
altid på, at din hund bliver plejet så sikkert som muligt. Hvis der sker snit under klipningen, underretter vi ejer og rådgiver om, hvordan du
behandler disse skader. Skader forårsaget af slemme filter i pelsen eller pga. hundens opførsel er ikke hundesalonens eller hundefrisørens skyld
eller ansvar. Eventuelle dyrlægeomkostninger på grund af dette, er på hundeejerens bekostning og hundens egen forsikring.


                                                                                                                      Nægtet service
Vi forbeholder os retten til at nægte service til aggressive/uopdragne hunde som er til fare for sig selv og personalet. Hvisenhund bliver for
aggressiv eller stresset i høj grad imens den plejes, bliver ejer kontaktet og bedt om at hente sin hund, da behandlingen ikke kan udføres på
forsvarlig vis. Vi er uddannet fagfolk og vi forbeholder os retten til at nægte service til klienten/ klientens kæledyr til enhver tid og af enhver grund.


                                                                                                                          Sikkerhed
Sikkerheden for din hund og vores personale tages meget alvorligt. Af denne grund tillader vi ikke hundeejere at være i klippe-området under
klipningen/ behandlingen. Det forstyrrer for meget hvis mor eller far står i samme rum, hunden vil derfor have fokus på mor og far, og slapper
dermed ikke af, og sidder derfor heller ikke stille med fokus på frisøren. Det tager timer at klippe en hund,
så mor og far må finde på noget andet at lave imens.


                                                                                                      Stressfri og smertefri politik


Vores filosofi her i salonen er at tilbyde en stressfri oplevelse og behandling for din hund. Din hunds sikkerhed og komfort er vores første prioritet, og vi nægter at udføre nogen form for pleje procedure der forårsager smerter eller stress for din hund.

Vi ser gerne at hunden er godt børstet og ud filtret inden den kommer, det gør det sjovere og mere rart for din hund at komme til frisør. Og så skal vi ikke bruge ekstra tidpå at udrede eller klippe filter af, hvis vi skal bruge ekstra tid på din hund pga. filter, vil det koste dig et filter-gebyr på 100 kr. pr. 15min. der er blevet brugt ekstra.
Hvis din hund er filtret, vurderer og bestemmer vi om det er noget der på forsvarlig vis kan reddes eller om det skal klippesaf, eftersom det er os der skal gøre det. Somme tider er den eneste udvej en meget kort nedklip, det afhænger af hvor mange, hvor slemme og hvor tætfiltrene sidder på huden. Din hunds komfort niveau og velbehag har første prioritet frem for hvad du synes der ser nuttet ud!
Vi bestræber os på at give din hund den bedste behandling og filter/udreder ikke noget ud der vil forårsage smerte på din hund.
Så hvis du synes din hund er mest nuttet når den er langhåret, er det også dit ansvar at holde den filterfri, for det kan den ikke selv og den synes bestemt ikke det er nuttet eller rart at være fyldt med filter. Vi anbefaler altid at din hunds pels ikke skal være længere end at du/ejer kan holde den filterfri.


                                                                                                               Tilfredsheds Politik


Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med klipningen eller trimningen, bedes du fortælle os det inden for 24 timersåvi kan gøre vores bedste på at rette op på det. Vi refunderer ikke. Men husk at det er levende dyr vi har med at gøre og det er et håndarbejde at klippe/trimme en hund og ikke fabriksarbejde der er snorlige og ens hver gang. Men vi gør selvfølgelig vores bedste så vidt muligt og det kan jo være at din hund ikke har stået stille og eksemplarisk. Det kan også være der er noget du vil have klippet anderledes, så kan du blot informere os næste gang din hund kommer, og så vil vi gøre vores bedste på at opfylde dine ønsker hvis det er muligt.

Glad efter klipning



Har du og din hund, haft en god oplevelse hos Wuffenberg Hundesalon, og har du lyst til at dele den med andre?

Wuffenberg er på Facebook og Instagram, og jeg vil blive hundeglad for et like.

Her kan du også skrive om din oplevelse, og måske lave en anmeldelse


Glæder mig til vi ses igen.